Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Γιατι


Γιατί είχα μάθει εδώ και χρόνια να γράφω πριν κοιμηθώ
Γιατί μόνο έτσι αισθάνομαι ότι απερίσπαστα επικοινωνώ
Γιατί είναι σημαντικό να εξακολουθώ να με αγαπώ με όλα τα ελαττώματά μου στο φουλ.
Γιατί είναι άσκηση ύφους να ομολογεις επιτέλους τι σου αρέσει
ζώντας σε ένα περιβάλλον που τρέφεται μόνο με αρνητικές γνωματεύσεις ειδικών
Γιατί διεκδικώ να παραμένω ανειδίκευτος.
Γιατί απαιτώ να δρω ερασιτεχνικά.
Γιατί με πλήττουν οι επαγγελματίες.
Γιατί έχω σκοτώσει όσους φίλους επέζησαν από το τσουνάμι της κλιμακτήριου.
Γιατί φίλοι μου δεν είναι όσοι συμφωνούν, αλλά όσοι κατανοούν.
Γιατί έχω χώρο, όσες απώλειες κι αν έζησα η άφησα να μου συμβούν
και για άλλους εκτός από το Εγω μου
Γιατί δεν διεκδικώ την επιβίωση αλλά τη ζωή. Τη δική μου ζωή.
Γιατί μ΄αρέσει να αλλάζω γνώμη, να αλλάζω οπτικές, βαριέμαι τη σιγουριά της σοφίας.
Γιατί με κουράζουν οι δικαστές, οι αδέκαστοι κι οι δεκάρικοι λόγοι.
Γιατί όσο μεγαλώνω τόσο αισθάνομαι μικρός κι ανίδεος.
Γιατί εμπεριέχω μια ακατανίκητη επαρχία μέσα μου.
Γιατί οι πραγματικά κοσμοπολίτες είναι στο μυαλό κι όχι στα μίλια.
Γιατί εκπέμπω πολλά αλλά εισπράττω λίγα.
Γιατί είμαι άπληστος στο συναίσθημα.
Γιατί είμαι τσιγκούνης στην εμπιστοσύνη.
Γιατί σιχαίνομαι τις μετακινήσεις.
Γιατί αφέθηκα να με μετακινούν συνεχώς.
Γιατί μπορεί η ζωή να μην έχει happy end αλλά μπορώ ως τότε να το διασκεδάζω.
Γιατί εξακολουθώ να μαθαίνω την τέχνη του μαζί.
Γιατί εύκολα ξεχνώ τις νίκες.
Γιατί πλησιάζοντας τον θάνατο, γνώρισα τους κανόνες παιχνιδιού της ύπαρξης.
Γιατί πάντα υπάρχει αύριο, μέχρι που δε θα υπάρχει πια, αλλά δε θα είμαι σε θέση να το καταγράψω.
γι αυτό ο,τι προλάβω ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου